Kakor.......

Det är farligt att baka kakor i vår familj. Får dra ner på den varan för alla äter som galningar! Inklusive mig, vilket då medför att Lee-jeansen inte kommer att passa om jag inte tänker efter INNAN jag stoppar in nåt i kakhålet... ;-) Ve och fasa!! För några dagar sedan bakade jag i alla fall kolakakor. Receptet hittade jag hos AnnaMaria! Jag gjorde en dubbel sats då jag liks bakade. 2 plåtar blev de och de har som sagt en strykande åtgång!



De fick hamna i en fin julburk. Jag får nog gå på loppis och se om jag kan finna åt några gammeldags kakburkar som ser lagom slitna ut.
 




Kommentarer
Postat av: KarinW

Mycket smått och gott här,tittar in igen!

2008-05-21 @ 00:04:12
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0