Bröd i kvadrat.

Förra veckan var jag ju tvungen att prova ett annat bröd. Massor med kross och linfrön och annat gott i. Jag trodde det skulle bli supergott. Barnen älskade det , maken ratade det. Men jag tror han gillar franskbullar bäst av allt. De är ju nu inte så roliga att baka, så sånt lär inte bli så ofta förekommaande. Det är betydligt bättre med nyttigt bröd tycker jag.

Jag provade själv en skiva i lördags och vilken FLOPP! Det smakade absolut ingenting! Kan ju ha med att jag är förkyld med iofs, men någonting borde det ju ha smakat tycker man? Eller så ska man värma det i ugnen innan servering och ha bregott på och inte äckligt lättmargarin. En skiva Västerbottensost hade nog inte heller suttit fel.


image2

Kommentarer
Postat av: Linda

De ser ju goda ut!



jag tror med att jag ska starta en hus/bak/växtblogg.



//Linda

2008-05-06 @ 15:08:58
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com/
Postat av: Fru B

Var det tillräckligt med salt? För lite salt gör ofta att brödet blir lite smaklöst.

2008-05-06 @ 18:47:55
Postat av: Liza

Fru B, jag vet ärligt talat inte. Nästa gång ska jag skicka i lite till.

2008-05-06 @ 20:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0