Jag har fått en award!



Min Lillasyster tycker att jag är en kreativ bloggare. Detta kan ju vara sant ibland, och ibland är det rena stiltjen här.
Jaja, så här löd motiveringen:

Liza ~ underbara syster. Den här bloggen är hennes andra blogg, den har inte blivit premierad men förtjänar det. Hur ska jag kunna låta bli att prisa världens bästa syster?

Hur roligt var inte det där att höra?? :-)

Mina premieringar då.
Jag har inte så god koll ännu på vilka bra bloggar det finns inom denna gebit, men några har jag allt snappat upp!

Fru B - Jag älskar denna blogg. Jag gillar mixen av vardagsdokumentation blandat med recept och underbara bilder!

AnnaMarias matblogg - recept i mängder! Man måste bara prova det receptet och det där med, och kolla nytt igen, det ska testas.

Linda - en hoyafantast som pratar blommor, bak och annat!





Kommentarer
Postat av: annamaria

Men tack så jätte-mycket! Du är väl värd din award!!! Ha en trevlig helg!! Stor kram från mig.

2008-05-23 @ 11:07:25
URL: http://annamariasmatblogg.blogspot.com
Postat av: ANNAANNA

Det är väl klart att du ska ha den utmärkelsen å särskilt nu sen du blivit med den här bloggen och bakar för fulla muggar.

2008-05-23 @ 20:43:41
URL: http://wonderings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0